Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel_87a
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:36, 03 Sty 2010 Temat postu: na następme laborki |
|
|
-obiekt źródłem światła
-oświetlenie punktowe
-text
-piramida
-trójkąt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ajla
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:30, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
looks_like (obiekt zrodlem swiatla), text, oswietlenie punktowe, piramida (prism), triangle (trójkąt),
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GadQ
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:09, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Piramidka:
Kod: |
prism {
conic_sweep
linear_spline
-1, 0, 5,
<1,1>,<-1,1>,<-1,-1>,<1,-1>,<1,1>
pigment {Yellow}
} |
Później tylko przeskalować i translate'ować w porządane miejsce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GadQ dnia Czw 20:14, 14 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin1987a
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:43, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a mam pytanie to światło punktowe to gdzie mozna znalezc , czy chodzi tutaj o spotlights ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GadQ
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:26, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie też nie wiem, światło punktowe to te najzwyklejsze czyli rozchodzące się z podanego punktu we wszystkich kierunkach jednakowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:29, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Z tym światłem punktowym to chyba chodzi o to:
light_source {
<50> //miejsce ustawienia lampy
color White
spotlight
radius 15
falloff 20
tightness 10
point_at <30> //środek miejsca rzutowania światła
}
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:31, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Miało być tak:
light_source {
<50> //miejsce ustawienia lampy
color White
spotlight
radius 15
falloff 20
tightness 10
point_at <30> //środek miejsca rzutowania światła
}
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pią 20:43, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|