 |
www.polcz.fora.pl pcz
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin1987a
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:34, 23 Lis 2009 Temat postu: taki mały obrazek w pov ray-u |
|
|
Kod: |
#include "colors.inc"
#include "textures.inc"
camera
{
location <0,0,-8>
look_at <0,0,0>
}
light_source
{
<0,0,-9> color White
}
//////////////////////
sphere
{
<0,0,0> 1
texture
{pigment{
color White}
}
}
background {color Blue}
/////////////////////
plane
{ y ,6 texture {pigment {checker Red, White }}
}
///////////////////
plane
{ x ,3 texture {pigment {checker Yellow, White }}
}
////////////
plane
{ x ,-3 texture {pigment {checker Black, White }}
}
//////////
plane
{ y ,-4 texture {pigment {checker Black , White }}
}
//////////////////
sphere
{
<0,1.3,0> 0.5
texture
{pigment{
color White}
}
}
///////////////
sphere
{
<0,-2,0> 1.5
texture
{pigment{
color White} //ostatnia kula
}
}
////////////////////////////
sphere
{
<0,-1.5,-2> 0.1
texture
{pigment{
color Black} // ostatni od dolu guzik
}
}
/////////////
sphere
{
<0,-1,-2> 0.1
texture
{pigment{
color Black}
}
//drugi od dolu
}
////////////
sphere
{
<0,-0.4,-2> 0.1
texture
{pigment{
color Black}
}
}
// trzeci od dolu
////////
sphere
{
<0,-0,-2> 0.1
texture
{pigment{
color Black}
}
}
// czwarty od dolu
/////////////
sphere
{
<0,0.4,-2> 0.1
texture
{pigment{
color Black}
}
} //piąty od dołu
///////////
sphere
{
<-0.19,1.2,-2> 0.03
texture
{pigment{
color Black}
}
} //piąty od dołu
///////////
sphere
{
<0.19,1.2,-2> 0.03
texture
{pigment{
color Black}
}
} //piąty od dołu
///////////
|
jezeli ktos ma zrobione fajne obrazki w pov ray-u to niech wrzuci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Smaku
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:05, 09 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
toć to przeciez Buli...
polecam zrobic ze dwa tutoriale przed zajeciami.
A ponizej zamieszczam to co niby mamy przygotowac na najblizsze zajecia:
Kod: |
#include "colors.inc"
#include "textures.inc"
#declare r=1;
//polozenie kamery
camera{ location <7>
look_at <5>} //punkt na ktory patrzy
//zrodlo swiatla nr 1 - białe
light_source { <0> color White }
//zrodlo swiatla nr 2 - czerwone
light_source { <15> color Red }
//definicja nieba
sky_sphere { pigment
{ gradient <20>
color_map { [0 color rgb<1> ]
[0.4 color rgb<0>]
[0.6 color rgb<0>]
[1.0 color rgb<1> ]
}
}
scale 3
}
//podłoga
plane { y,0
texture { Brown_Agate }
finish {reflection 0.1}
}
//szescian
box { <6> <3>
texture {White_Marble }
finish{reflection 0.6 phong 1 }
}
//walce
cylinder { <6> <6> 1
texture {Jade}
scale <1>
finish{reflection 0.5 phong 0}
}
//kulka czerwona
sphere { <0> r
texture{pigment{color Red}}
finish {reflection 0.1}
}
//kulka zielona
sphere { <2> r
texture{pigment{color Green}}
finish {reflection 0.1}
}
//kulka niebieska
sphere { <r> r
texture{pigment{color Blue}}
finish {reflection 0.1}
}
//kulka zolta
sphere { <r> r
texture{pigment{color Yellow}}
finish {reflection 0.1}
}
//złoty pierścien (pierwsza zmienna okresla duzy promien druga tzw. grubosc)
torus{9 0.9 texture{Gold_Texture}}
//stozek wsp. poczatku, promien, wsp. konca, promien
cone{ <4> 0 <0> 0.8
pigment{checker White Black}
finish{reflection 0.1}
} |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Smaku dnia Śro 15:50, 09 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ajla
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:15, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jak kurwa wrzucac tutaj te jebane programy żeby nie wycinał kodu? jak chce coś wrzucić to współrzędne które są w nawiasach klamrowych forum wycina i huj posprzątane jest wtedy <0>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ajla dnia Czw 15:19, 10 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek_K
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:08, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
wrzuc jako cytat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Peter
Administrator
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Exe
|
Wysłany: Czw 22:21, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
zaznacz opcję pod pisaniem posta "Wyłącz HTML w tym poście" i będzie wszystko git xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ajla
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:58, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
no to macie moje zabawy z bałwanem
Kod: |
#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"
camera {
location <-5,13,-14> //położenie kamery
look_at <0,0,0> // punkt na który patrzy kamera
}
light_source{<-10,50,-10> White}
sphere{<0,0,0>,3 texture {pigment {color White }}} //koło najniższe
cylinder{<0,0.8,-3> <0,0.8,-2> 0.2 texture{pigment {color Black}}}//guzik najniższy
sphere{<0,4,0>,2 texture {pigment {color White}}} //koło środkowe
cylinder{<0,4.5,-2> <0,4.5,-1.1> 0.2 texture{pigment {color Black}}}//guzik środek
sphere{<0,7,0>,1 texture { pigment {color White}}} //koło najwyższe
sphere {<-0.6,7.6,-0.5>, 0.2 texture{pigment{color Black}}} //oko lewe
sphere {<0.6,7.6,-0.5>, 0.2 texture{pigment{color Black}}} //oko prawe
cone{<0,7,-1.9>0 <0,7,-1> 0.2 texture {pigment {color Red}finish{ reflection 0.4 phong 0.5}}}//nos zrobiony jako stożek i wypolerowany
cylinder{<-4,5,0> <-1,4,0> 0.1 texture{pigment {color Black}}}//lewa ręka
cylinder{<4,5,0> <1,4,0> 0.1 texture{pigment {color Black}}}//prawa ręka
cylinder{<0,7.8,0> <0,7.9,0> 1 texture{pigment {color Blue}}} //kapelusz
cylinder{<0,7.9,0> <0,9,0> 0.7 texture{pigment {color Blue}}} //kapelusz
plane {y,-2
texture{White_Marble}finish{ reflection 1 phong 0.5}}
plane {z,1
texture{White_Marble}} // textury tła |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Peter
Administrator
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Exe
|
Wysłany: Pią 20:24, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
#include "colors.inc"
camera {
location <-7,15,-17> //położenie kamery
look_at <0,0,0> // punkt na który patrzy kamera
}
light_source{<-10,40,-10> White}
sphere{<0,0,0>,3.5 texture {pigment {color White }}} //duzia kula
cylinder{<0,0.8,-2> <0,0.8,-7> 0.5 texture{pigment {color Red}}} //faja ;]
cone{<0,0.8,-8>0.05 <0,0.8,-7>0.7 texture {pigment {color Scarlet}}} //glowka xD
sphere{<0,4,0>,2 texture {pigment {color White}}} //srednia kula
cylinder{<0,4.5,-2> <0,4.5,-1.1> 0.2 texture{pigment {color Brown}}} //guziczek na kuli sr.
cylinder{<-2,4,0> <-3,3.7,-7> 0.2 texture{pigment {color Yellow}}} //lewa ręka
cylinder{<2,4,0> <3,3.7,-7> 0.2 texture{pigment {color Yellow}}} //prawa ręka
torus{3,0.4 rotate<-90,0,0> translate<0,2,-7> texture{pigment {color NeonPink}}} //to co dobre xD
sphere {<-0.6,7.2,-0.6>, 0.2 texture{pigment{color Black}}} //oko lewe
sphere {<0.6,7.2,-0.6>, 0.2 texture{pigment{color Black}}} //oko prawe
sphere{<0,7,0>,1 texture { pigment {color White}}} //koło najwyższe
cone{<0,7,-1>0.3 <0,7,-3> 0 texture {pigment {color Red}finish{ reflection 0.4 phong 0.5}}}//nos zrobiony jako stożek i wypolerowany
cylinder{<0,7.8,0> <0,7.9,0> 1 texture{pigment {color Green}}} //kapelusz
cylinder{<0,7.9,0> <0,9,0> 0.7 texture{pigment {color Green}}} //kapelusz
plane {y,-2 texture{pigment {Gray}}finish{ reflection 1 phong 0.5}} // tło
|
Wojtuś..... pobawiłem się Twoim kodem xD masz teraz w co "pakować" xD
aaaaa.......... ktoś mi powie jak do jasnej ciasnej.... zrobić aby eksportował mi to np. do Gif w jeden plik tą animację bo jak tak to mi renderuje X-plików *.bmp i mam se niby pstrykać żeby animacja wyszła ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|