Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mptak
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:14, 19 Kwi 2012 Temat postu: Gra OpenGL |
|
|
Dr. Olas prosił, żeby przekazać całej grupie, więc przekazuję: w większości przypadków w tworzonej grze trzeba będzie skorzystać z klasy QTimer do aktualizowania stanu obiektów w każdej klatce. O ile dobrze to rozumiem, to tworzymy sobie timer, a jego sygnał timeout() łączymy ze slotem, który wywołuje metodę updateGL().
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pawmar
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:55, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
hej, zgadza się, np. taki SLOT
Kod: |
void MyGLWidget::mySlot(){
qDebug()<<"Timer executed";
xRoll += 5.0f;
yRoll -= 5.0f;
updateGL();
} |
tworzy prostą animację obracania obiektu wzdłuż osi X i Y
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ka_ris
Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ona taka blada
|
Wysłany: Pią 12:32, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
dobra a ma ktoś na zbyciu jakąś gierę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|