Forum www.polcz.fora.pl
pcz
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

13.09

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.polcz.fora.pl Strona Główna -> Grafika komputerowa i wizualizacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ajla




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:28, 13 Gru 2009    Temat postu: 13.09

na nastepne, deklarowanie obiektow, merge, operacje na obiektach, skalowanie przesuwanie obrot, petla,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ajla




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:31, 13 Gru 2009    Temat postu:

plaszczyzna ktora jest jako szachownica dwukolorowa, na szachownicy postawic pinokio ktory ma tulow z prostopadloscianu, nogi, noga sphera usta torus, nos stozek, czapka stozek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peter
Administrator



Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Exe

PostWysłany: Nie 10:30, 13 Gru 2009    Temat postu:

do przerwy:................

Kod:

#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"


camera{
location <-3,5,-20>
look_at <0,0,0>}

light_source{
<0,20,-10> color White} 

light_source{
<0,3,-10> color White} 

sphere{ <0,3,0>1.2 pigment{color PaleGreen }}   //glowa
cone{ <0,4,0> 0.8 <0,4.7,0>0 pigment{color Red}}       //czapka
sphere{ <-0.8,3.3,-0.7>0.2 pigment{color Yellow }} //oko
sphere{ <0.8,3.3,-0.7>0.2 pigment{color Yellow }} //oko
cone{ <0,3.3,-1.5> 0.2 <0,3.4,-3.2>0 pigment{color Red}} //nos
box{<-0.3,1.5,0><0.3,2.5,-0.1> pigment{color Red}}   //szyja
box{<-1.6,-2,0.5><1.6,1.5,-0.5> pigment{color Sienna}}   //tłów

box{<-3,1,-0.5><-1.6,1.5,0> pigment{color Sienna}} //lewa reka
box{<3,1,-0.5><1.6,1.5,0> pigment{color Sienna}} //prawa reka

 
background {color Gray}
plane{y,-7 texture{pigment{checker Yellow, Blue}} }


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kocur




Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:43, 13 Gru 2009    Temat postu:

a to mój kłamczuch pinokio

Kod:
#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"

camera{
location <-10, 40, -40>
look_at <0, 20, 0>
}

light_source{
<-20, 20, -20> White
}

light_source{
<30, 30, -10> White
}
 
background{
color LightBlue
}
 
plane{
<0, -29, 0>, 1
texture { pigment { checker White Black} }
}
 
//tulow
box{
<-4, 10, -2>
<4, 20, 2>
pigment {color LightWood}
}
       
//glowa       
sphere{
<0, 25, 0> 4
pigment {color LightWood}
}

//nos
cone{
<0, 25, -4> 0.5
<0, 25, -27> 0
pigment {color LightWood}
}

//noga prawa
cylinder{
<-2, -15, 0>
<-2, 10, 0> 1.5
pigment {color LightWood}
}

//kolano prawe
sphere{
<-2, 5, -0.5> 1.5
//<2, 10, 0> 1.5
pigment {color LightWood}
}

//stopa prawa
box{
<-3.5, 0, 1>
<-0.5, -0.5, -5>
pigment {color LightWood}
}

//noga lewa
cylinder{
<2, -15, 0>
<2, 10, 0> 1.5
pigment {color LightWood}
}

//kolano lewe
sphere{
<2, 5, -0.5> 1.5
//<2, 10, 0> 1.5
pigment {color LightWood}
}

//stopa lewa
box{
<3.5, 0, 1>
<0.5, -0.5, -5>
pigment {color LightWood}
}

//ramie prawe
cylinder{
<-7, 12, 0>
<-5, 20, 0> 1
pigment {color LightWood}
}

//dlon prawa
sphere{
<-7, 10, 0> 1.2
//<-8, 7, 0.5>
pigment {color LightWood}
}



//ramie lewe
cylinder{
<7, 12, 0>
<5, 20, 0> 1
pigment {color LightWood}
}

//dlon prawa
sphere{
<7, 10, 0> 1.2
//<8, 7, 0.5>
pigment {color LightWood}
}

//oko prawe
sphere{
<-2, 25, -4> 0.5
texture{ pigment {color White}}
}

//oko lewe
sphere{
<2, 25, -4> 0.5
texture{ pigment {color White}}
}

//czapka
cone{
<0, 28, 0> 5
<0, 34, 0> 0
 pigment {color White}
}

//okrag czapki
torus{
5
0.5
 pigment {color White} translate<0,28.5, 0>
}

//bombel
sphere{
<0, 35, 0> 1
 pigment {color White}
}

//szyja
cylinder{
<0, 20, 0>
<0, 21, 0> 1
pigment {color LightWood}
}

//usta
torus{
0.5
0.2
texture{ pigment {color Red}} rotate <45,0,0> translate<0,22.5,-3>
}


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kocur dnia Nie 11:37, 13 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ajla




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:51, 13 Gru 2009    Temat postu:

Kod:
#include "colors.inc"
#include "textures.inc"

camera {
location <0,5,-7>
look_at <0,4,0>
}
background {White} 
 
light_source {<0,0,-1> color White}
light_source {<0,0,-2> color White}
light_source {<2,0,2> color White}
light_source{<-10,50,-10> White}
light_source{
<-20, 20, -20> White
}




plane{y, -1
texture{pigment{checker Red, White}} }

box {<1,-1,-2> <-1,3,5> texture{Cherry_Wood} scale <0.3,0.8,0.1> translate <0,4,0> } //tulow

sphere{<0,0,0> 0.7 texture {Cherry_Wood} translate <0,7,0>}                                 //glowa
                                                                                                   
cone {<0,0,0> 1 <0,1,0> 0 texture {pigment{color Red}} translate <0,7,0>}                          //czapka

cone{ <0,0,0>0.1 <0,1,0> 0 texture {pigment{color Red}} rotate <-90,0,90> translate <0,6.75,-0.2>  }        //nos       

torus {1, 0.2 texture {pigment {color White}} scale <0.2,0.2,0.2> rotate <90,0,00> translate <0,6.6,-0.4>  } // usta

sphere {<0,0,0> 0.1 texture{pigment{color Blue}} translate <-0.4,6.8,-0.5>}         //oko lewe
sphere {<0,0,0> 0.1 texture{pigment{color Blue}} translate <0.4,6.8,-0.5>}                    //oko prawe

cylinder {<-1,0,0> <-0.1,4,0> 0.11 texture {Cherry_Wood}} // noga lewa
cylinder {<1,0,0> <0.1,4,0> 0.11 texture {Cherry_Wood}} // noga prawa

cylinder {<0,5,0> <-2,6,0> 0.11 texture {Cherry_Wood}}     //reka lewa
cylinder {<0,5,0> <2,6,0> 0.11 texture {Cherry_Wood}}                 //reka lewa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ajla




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:33, 13 Gru 2009    Temat postu:

Kod:
#include "colors.inc"
#include "textures.inc"

camera {
location <0,5,-10>
look_at <0,4,0>
}
background {White} 
 
light_source {<0,0,-1> color White}
light_source {<0,0,-2> color White}
light_source {<2,0,2> color White}
light_source{<-10,50,-10> White}
light_source{
<-20, 20, -20> White
}
light_source {<0,6,-1> color White}




plane{y, -1
texture{pigment{checker Red, White}} }

box {<1,-1,-2> <-1,3,5> texture{Cherry_Wood} scale <0.3,0.8,0.1> translate <0,4,0> } //szyja

box {<1,-1,-2> <-1,3,5> texture{Cherry_Wood} scale <0.5,0.65,0.3> translate <0,4,0> } //tulow
difference{
box {<1,-1,-2> <-1,3,5> texture{ pigment {color DarkSlateBlue }} scale <0.51,0.66,0.31> translate <0,4,0> } //ubranko   
sphere {<0,6,-1> 0.5 texture {pigment {color White}}}           }

sphere{<0,0,0> 0.7 texture {Cherry_Wood} translate <0,7,0>}                                 //glowa
                                                                                                   
cone {<0,0,0> 0.6 <0,1,0> 0.2 texture {pigment{color Gray95}} translate <0,7.4,0>}                          //czapka
torus {1.6,0.3 texture{pigment{color Gray95}} scale <0.5,0.5,0.5> translate <0,7.2,0>}                   //czapka

cone{ <0,0,0>0.1 <0,1,0> 0 texture {pigment{color Red}} rotate <-90,0,90> translate <0,6.75,-0.2>  }        //nos       

torus {1, 0.2 texture {pigment {color White}} scale <0.2,0.2,0.2> rotate <90,0,0> translate <0,6.6,-0.4>  } // usta

sphere {<0,0,0> 0.1 texture{pigment{color Blue}} translate <-0.4,6.8,-0.5>}         //oko lewe
sphere {<0,0,0> 0.1 texture{pigment{color Blue}} translate <0.4,6.8,-0.5>}                    //oko prawe

cylinder {<-1,0,0> <-0.1,4,0> 0.11 texture {Cherry_Wood}} // noga lewa
cylinder {<1,0,0> <0.1,4,0> 0.11 texture {Cherry_Wood}} // noga prawa

cylinder {<0,5,0> <-2,6,0> 0.11 texture {Cherry_Wood}}     //reka lewa
cylinder {<0,5,0> <2,6,0> 0.11 texture {Cherry_Wood}}                 //reka lewa 

box {<0,0,0> <1,1,1> texture {Cherry_Wood} scale <0.5, 0.3,0> translate <0.7,0,-0.5> rotate <0,-10,0>} //stopa
box {<0,0,0> <1,1,1> texture {Cherry_Wood} scale <0.5, 0.3,0> translate <-1.15,0,-0.5>rotate <0,10,0>}        //stopa

sphere {<-2,6,0> 0.2 texture {Cherry_Wood}} //dlon lewa
sphere {<2,6,0> 0.2 texture {Cherry_Wood}}             //dlon prawa 

//cylinder {<-1,0,0> <-0.1,4,0> 0.13 texture {Cherry_Wood}} // spodnie lewa
//cylinder {<1,0,0> <0.1,4,0> 0.13 texture {Cherry_Wood}} // spodnie prawa






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kocur




Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:58, 03 Sty 2010    Temat postu:

Kod:
#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"

camera{
location <20, 100, -40>
look_at <30, 20, 0>
}

light_source{
<-20, 20, -20> White
}

light_source{
<30, 30, -10> White
}

light_source{
<40, 50, -40> White
}

light_source{
<30, 50, -30> White
}
 
background{
color LightBlue
}
 
plane{
<0, -29, 0>, 1
texture { pigment { checker White Black} }
}


 
//tulow
box{
<-4, 10, -2>
<4, 20, 2>
pigment {color LightWood}
}
       
//glowa       
sphere{
<0, 25, 0> 4
pigment {color LightWood}
}

//nos
cone{
<0, 25, -4> 0.5
<0, 25, -27> 0
pigment {color LightWood}
}

//noga prawa
cylinder{
<-2, -15, 0>
<-2, 10, 0> 1.5
pigment {color LightWood}
}

//kolano prawe
sphere{
<-2, 5, -0.5> 1.5
//<2, 10, 0> 1.5
pigment {color LightWood}
}

//stopa prawa
box{
<-3.5, 0, 1>
<-0.5, -0.5, -5>
pigment {color LightWood}
}

//noga lewa
cylinder{
<2, -15, 0>
<2, 10, 0> 1.5
pigment {color LightWood}
}

//kolano lewe
sphere{
<2, 5, -0.5> 1.5
//<2, 10, 0> 1.5
pigment {color LightWood}
}

//stopa lewa
box{
<3.5, 0, 1>
<0.5, -0.5, -5>
pigment {color LightWood}
}

//ramie prawe
cylinder{
<-7, 12, 0>
<-5, 20, 0> 1
pigment {color LightWood}
}

//dlon prawa
sphere{
<-7, 10, 0> 1.2
//<-8, 7, 0.5>
pigment {color LightWood}
}



//ramie lewe
cylinder{
<7, 12, 0>
<5, 20, 0> 1
pigment {color LightWood}
}

//dlon prawa
sphere{
<7, 10, 0> 1.2
//<8, 7, 0.5>
pigment {color LightWood}
}

//oko prawe
sphere{
<-2, 25, -4> 0.5
texture{ pigment {color White}}
}

//oko lewe
sphere{
<2, 25, -4> 0.5
texture{ pigment {color White}}
}

//czapka
cone{
<0, 28, 0> 5
<0, 34, 0> 0
 pigment {color White}
}

//okrag czapki
torus{
5
0.5
 pigment {color White} translate<0,28.5, 0>
}

//bombel
sphere{
<0, 35, 0> 1
 pigment {color White}
}

//szyja
cylinder{
<0, 20, 0>
<0, 21, 0> 1
pigment {color LightWood}
}

//usta
torus{
0.5
0.2
texture{ pigment {color Red}} rotate <45,0,0> translate<0,22.5,-3>
}



difference{
box{
<-30, 0, -30>
<30, 40, 30>
translate<50,0,0>
pigment {brick     
  color Gray,          // color of mortar
  color Red            // color of brick
  brick_size <2,1,1>   // size of brick    (optional)
  mortar     0.2       // width of mortar  (optional)}
}
}

box{
<-29, 1, -29>
<29, 41, 29>
translate<50,0,0>
pigment {brick     
  color Gray,          // color of mortar
  color Red            // color of brick
  brick_size <2,1,1>   // size of brick    (optional)
  mortar     0.2       // width of mortar  (optional)}
}       
}
}


// solid pattern for use in texture/pigment/normal(/density)
  // brick pattern generates a brick wall like structure
 


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.polcz.fora.pl Strona Główna -> Grafika komputerowa i wizualizacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin